Rainy sunday...

Jag kom ju hem strax efter kl 02 inatt och Kajsa o jag tog ut hundarna sista svängen. Vi var uppe ett tag till o gick o la oss vid 3.30. Klev upp kl 10 på förmiddagen idag och tog ut hundarna. Men sen började regnet ösa ner!!! Och sen har det spöregnat till och från hela dagen idag! Jag o Kajsa har typ suttit isolerade i lägenheten hela dagen. Vi har städat, diskat o jag har gjort fint i min garderob, såg ju ut som ett bombnedslag där haha.
Kajsa åkte till Uppsala vid 18 tiden och jag skulle följa med henne till stationen i Fiskis men det började ju spöregna när vi kom ut!! Hundarna och jag var helt dyngsura när vi kom innanför dörren....Stina e bortrest över helgen så jag e ensam hemma nu. Känns så fruktansvärt tyst och tomt här nu....inte kul:(
Jag har bakat morots/solrosfrö bröd medans jag haft tråkigt. Det blev jättegott:)
Sen har jag tittat på denna film:

Asså jag trodde den skulle va bättre. Ingen film jag vill se igen direkt...
Nu ska jag kolla på den här filmen istället som verkar jättebra:

Bra skådisar som e med i filmen oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0