Prideparaden!!!

Igår åkte Stina o jag in till Slussen för o kolla på Prideparaden!!! En av de stora höjdpunkterna på veckan:)
Vi kom dit ca 35 min innan tåget skulle komma och redan då va de mkt folk som stod där. Kl 13.00 började tåget gå från Hornstull tror jag att de va...så de tog ju ett tag innan dom va framme vid Slussen. Vi stod där i över 2 timmar och paraden verkade aldrig ta slut:) Det va jättekul o se:)
Men lite tråkigt att mitt i paraden började det regna men sen blev det uppehåll igen:) Men stackars dom som gick nakna och lättklädda, dom måsta ju ha frusit....
Vi åkte hem direkt efter paraden och på kvällen tog jag 21.50 tåget in till Kungsan för o se Alcazars sista uppträdande eftersom dom nu ska ta en paus på obestämd tid:( Så jävla tråkigt!!! Dom va iaf helt grymma och de va jättemkt folk o bra drag i publiken:) Dom spelade mellan 23-23.45. Efter det så stannade jag kvar i Kungsan eftersom det var en Dj som spelade en massa låtar och det var party till kl 01. Efter dde så stannade jag kvar till 01.40 och tog bussen in till Slussen, tänkte fortsätta gå på nattklubb men va sån jävla kö så jag drog hemåt istället. Men de va en så jävla härlig kväll med toppenväder o härligt folk!!! När jag stod i publikmassan när Alcazar uppträdde så såg jag Elin Blom från Idol som stod nästan framför mig o dansade loss me sina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0