Morgonstädning

Vaknade flera ggr inatt och inte för att Dessi var dålig i magen utan hon låg tyst o sov i sängen så jag vet inte varför jag vaknade flera ggr. Men kl 8.15 klev jag upp för jag tänkte om Dessi måsta till veterinären innan jag åker till Borlänge men när jag ringde dom så kunde det vänta tills på fredag då hon ska kastreras. Då kan dom ta eventuella prover då isf. Innan helgen så började Dessi tappa päls på ett område av ca 2x3 cm på ena sidan av kroppen, typ vid revbenen och huden var lite röd, flagnade och pälsen lossnade. Så får väl se vad det är på fredag då.
Men idag så är hon ju inte röd där, och huden flagnar inte och hon tappar ju inte nå mer päls.


Ute är det mulet o tråkigt, jag åker från Fiskis kl 14.10. Nu tänkte jag om ja ska ta o städa, dammsuga o torka golv o så. Igår va jag uppe till kl 01 för jag höll på o diska o så:) Kanske låter konstigt men va ska jag annars göra så här på morgonkvisten?
För nu tycker jag att de e lite för sent att gå o lägga sig igen då kl snart e 9 ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0