Midnattsloppet imorn??

Klev upp kl 8.30 idag för o duscha o fixa iordning mig o rasta hundarna o så. Sen åkte jag till Sophia i Bandhagen för att hälsa på henne och hennes 4,5 veckor gamla dotter som va såå söt:)
Jag kom dit kl 11 och vi åt lunch hemma hos henne och gick sen en promenad i det soliga vädret:)
Jag åkte hem kl 14. Det var verkligen kul o träffa dom då det senast var i april jag såg Sophia sist.
När jag kom hem tog jag ut hundarna o städade lägenheten. Gick en långis med Dessi i skogen.
Ringde till mamma idag och hon kom ju till sthlm ikväll och imorn skulle hon springa Midnattsloppet men eftersom hon har ont i foten så kan hon inte springa och hon kunde inte få tillbaka anmälningsavgiften så då sa hon att jag kunde få springa istället för henne, jag som ska springa Tjejmilen snart...
Så troligen så kommer jag springa imorn 22.10 med början på Hornsgatan/ Zinkens damm.
Banan är en mil lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0