Hem till Stockholm idag

Imorse (onsdag) så klev jag upp vid 8 tiden. Käkade frukost och satt vid datorn. När syrran vaknade så fixade vi iordning oss och städade undan efter oss och sen gick vi en sväng på Kupolen. Mamma jobbade ju på morgonen till 11.30. Hon ringde oss när vi var på Kupolen så då gick vi och mötte upp henne och vi gick till lägenheten och käkade sallad till lunch.
Sen gick vi ner till centrum och åt en varsin glass. Jag har aldrig varit med om större kulglass än den vi fick. Vi tog två kulor var men en kula va lika stor som 4 normalstora kulor, haha:) Det va ju lite skrattretande när hon gav oss våra glassar. Synd att jag glömde ta kort på dom bara....
Vi gick en sväng i parken och gick in i små butiker. När vi kom tillbaka till lägenheten så satte vi oss på balkongen en stund o kl 17 så åt vi middag. Det blev kyckling, ris o currysås:) Jättegott!

Mammas egenodlade melon och chili:)

Hon hade verkligen jättefint på balkongen:) Väldigt mysigt med alla växter.
Terra åkte hem kl 18.20, och sen åkte mamma till jobbet 18.45 och mitt tåg gick 19.54 så jag va själv ett tag bara men de va lugnt. Jag satt typ bara vid datorn o packade mina grejer o snacka i telen med Stina. Jag låste och la nyckeln i brevinkastet och sen gick jag till stationen med alla mina grejer hehe.
Jag somnade på tåget och de va lugnt på tåget, kom fram till Sthlm 22.16 och det kändes skönt att få vara tillbaka igen:) Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Jag tog t-banan till Slussen o sen bytte till Saltsjöbanan som gick 22.45. Kom hem stra efter kl 23 och Dessi blev så glad över o se mig:) Hilda oxå förstås:)
Jag har redan nu spikat upp tavlorna, kanske inte så poppis hos grannarna sådär vid 23.30 tiden på kvällen hehe. Nu sitter dom jättefint på väggen:)
Snackade med Stina o satte mig sen vid datorn o jag började väl sätta mig o blogga för över en timme sen men bloggandet tar tid haha...men nu ska jag äntligen ta o sova då kl e över 1.30. Ska ju träffa Jessica imöra så måste va någorlunda pigg hehe:)

Kommentarer
Postat av: Terese

Å du måsta få upp tavlorna innan du gick å la dej ?! Kunde liksom inte vänta tills dan efter haha...

2011-08-18 @ 14:04:06
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0