Gröna Lund!!!

I tisdags åkte Terra o jag till Nacka Forum och kollade, första gången hon va där:)
När vi kom hem så gick jag en långprommis med Dessi, sen va vi hemma ett tag innan vi åkte in till Gröna Lund kl 17. Stina kom hem till hundarna o hon ville inte hänga me på Grönan. Vi va på Grönan typ kl 18 och köpte åkband och sen åkte vi en massa karuseller o hade så jäkla roligt!!!
Det va ju lite regnigt till och från under dagen men som tur va så blev de uppehåll när vi va på grönan så vi slapp regnet hehe:)
Terra spelade på en massa olika chokladstånd för o vinna men hon vann ingenting:( Men så skulle jag testa men jag ville inte ha choklad så jag provade med ett gosedjursstånd. Det va bara jag o syrran som skulle va med och jag fick trycka på stoppknappen och turknutte som jag va så vann min bricka nr 13!!!!Fatta va lycklig jag blev:) Fick en asstor smurfnalle för 30 kr bara:)
Jag valde Smurfette och så här söt är hon:


Vi hade så kul så vi va där till 22.30. Vi åkte Extreme som sista karusell:)hehe
Åkte färjan till Slussen och somnade vid 01 tiden...sen upp kl 5.30 för o åka på dagskryssning..suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0