Filmtips:)

Som sagt så gick jag o la mig strax efter 1.30 inatt o sen klev jag upp kl 8.30 idag:) Tog ut hundarna, dammsög lägenheten o duschade o fixade iordning mig för sen åkte jag till Storängen där jag mötte upp Jessica och vi gick tsm till Nacka Forum. Där mötte vi Stina för hon åkte in lite tidigare än mig.
Sen tog Jessica o jag en promenad hem till henne o syrran tog bussen hem. Det va jättesoligt o varmt ute:) Riktigt sommarväder!
Satt på balkongen o åt jordgubbar:)mums
Sen helt plötsligt så såg vi mörka moln på himlen o rätt som de va så började det ösregna!!! Så otippat när de va värsta finvädret först....Så jag skulle åka hem innan de blev värre men när vi gick ut så bara öste regnet ner så jag struntade i tåget o tog bussen tillbaka till Forum o sen bytte där mot Fiskis.
Det va jättemkt vatten på vägarna o jag blev typ så blöt fast jag hade paraply, eftersom det blåste ju oxå!
Men när jag kom till Forum så blev de ju värsta finvädret igen så de va väl bara nå tillfällig skur...

Stina åkte iväg typ en timme efter jag kommit hem o då gick jag en långpromenad med Dessi eftersom de inte regnade nå mera. När jag kom hem igen kollade jag på denna film som heter "Min låtsasfru" och den va hur bra som helst!!! Riktigt min typ av film och Jennifer Aniston är ju en av mina favoritskådespelerskor o hon va ju lika bra på o spela i denna film:



Verkligen sevärd film! Love it<3
Och även fast filmen va i nästan 2 timmar så blev den aldrig seg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0