Bröderna Olsson:)

Inatt gick jag ju o la mig 01.30, sov max två timmar i sträck då Dessi va dålig i magen så mellan kl 01.30 o 10.30 på fm så va jag ute minst 6 ggr!!!!
Och det är helt omöjligt att sova när hon sitter och piper högt och ljudligt tills jag kliver upp och tar ut henne och eftersom man bor på femte våningen så tar det sin tid att ta ut henne oxå...så snacka om att ja va trött....
Hoppas denna natt blir lugnare.

Idag har det varit soligt väder och jag gjorde mig iordning och åkte in till stan. Jag åkte till syrrans lägenhet där mamma o hennes sambo va. Sen åkte jag o mamma in till Medborgarplatsen, kollade i lite affärer o tog en promenad o sen när kl var 18.30 så kom Emelie och vi åt alla 4 på Bröderna Olsson:) Det är ju en väldigt populär vitlöksrestaurang:)
Jag och Emelie åt en fisk och skaldjursgryta med aioli och vitlöksbröd och mamma o hennes sambo åt förrätt o sen kanin. Till efterrätt åt vi vitlökshonungsglass som va jättegod:) Det va första gången jag åt vitlöksglass men den är att rekommendera:)
Mamma o Emelie:

Fisk och skaldjursgrytan som va supergod:

Vi gick därifrån kl 21. Hann med 21.15 tåget till Fiskis. En helt underbar kväll med god mat och trevligt sällskap:) Mamma skulle åka hem till Borlänge 22.10. Dom e väl hemma runt halv ett inatt. Och imorn kommer ju jag och Terra till Borlänge:) Jag åker 15.45 från TC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0