Borlänge:)

I måndags så åkte ju jag till min mamma i Borlänge. Jag hade storstädat lägenheten innan jag åkte och motionerat Dessi. Åkte in vid 14 tiden och kl 15.45 åkte jag tåget till Borlänge. Jag va framme 18.08. Terra va framme kl 17.57 så vi kom ju nästan samtidigt:)

Mamma kom o mötte upp oss på stationen och sen gick vi hem till henne. Det var första gången Terra hälsade på där. Mamma skulle ju cykla till jobbet vid 18.45 tiden och jobba till kl 21 så jag, Terra o mammas sambo åt mat tsm. Vi åt jättegod makrill, potatis o jättegod sås till:)
Här e Terra:

Och jag:

Klockan gick fort och efter maten så gick jag o syrran för att möta mamma men vi satt o väntade och väntade och till slut gick vi hem och då självklart kom hon precis med cykeln....då hade hon fastnat på jobbet en stund....Mamma käkade mat så vi gjorde henne sällskap och tände ljusen på balkongen:

Mamma:

Och jag:

Terra:

Dom åt melon efter maten men ja va så jävla proppmätt så jag orkade inte..
Mamma bor ju jättenära tågstationen, centrum o kupolen men så här va utsikten från fjärde våningen:

Vi gick o la oss sent, efter midnatt iaf...det började ju regna på kvällssidan innan vi gick o la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0