Besökt syrran i Bergsjö!

I fredags så packade o fixade jag iordning mig och sen runt 9 tiden så åkte jag in till Cityterminalen. Bussen gick 10.30 och de va så sjukt mkt folk som skulle åka s dom fick ta in en extrabuss!
Jobbig och lång resa....Jag va fan framme i Hudiksvall 14.30, 4 timmars bussresa med 30 minuters rast.
Jag gick en sväng inne i centrum och sen tog jag bussen till Bergsjö, 40 min vid 15.30 tiden. Syrran kom o hämtade mig vid kyrkan och sen åkte vi hem till henne.
Hon har ju två jättesöta kattungar hemma som va några veckor gamla:) Vi åkte och badade i sjön innan vi grillade. Det va skönt med ett dopp!
Här e lite bilder:

När vi va på ICA knäppte jag kort på vårat hotell som mina föräldrar ägde förut:) De va ju heldött, ingen som vill köpa det...
På stranden vid vattnet:

Syrran vid grillen:

Grillkungen:

Det kändes verkligen att man va på landet, här e utsikten vid huset:

Mums:


Här e kattmamman o hennes två kattungar:

Terras andra katt Nitro:

Han fick oxå lite kött:


Sen gick vi till hästarnas hage där de fanns så här mkt goda hallon:



Ser ni hästen?


Bounty:

Jag och en gigantisk myrstack:


Terras hästar Tira o Bounty

Fan va gött me hallon:

Det va jättekul o få komma o hälsa på:) Tack syrran!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0