Äntligen klart!

Jag åkte och hämtade Dessi idag kl 16, det regnade ute:( Fick vänta i över 30 minuter innan jag fick träffa henne. Operationen hade gått jättebra och Dessi hade varit så snäll:)
Hon hade bara legat o gnällt efter operationen för hon hade väl så ont, men hon fick morfin o annat smärtstillande.
Jag betalade 6.210 kr innan hon gick o hämtade Dessi plus att jag fick med mig hem lite extra tabletter smärtstillande.
När Dessi såg mig viftade hon på svansen och la sig på golvet precis framför mig, la huvudet i min hand och gnällde. Det var som om hon berättade för mig hur ont hon hade stackarn...
Men hon kunde ju gå bra så vi tog tåget hem i regnrusket. När vi kom hem så la hon sig i sängen direkt och har legat där sen dess.
Det blev sju stygn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0