Äventyrsbad idag:)

Jag vaknade vid 8 tiden och klev upp. Väckte dom andra sen och vi käkade frukost tsm:)Jättegod frukost va det!
Det var inte så bra väder, kallt o blåsigt, ingen sol direkt:(
Men vi va inte bitter för de utan kl 11.30 så cyklade vi till Maserhallen och badade äventyrsbad!


Det var jättehärligt:) Jag älskar vattenrutsch och dom har tre st:)
Sen bastade vi o duschade. Cyklade sen till Kupolen och gick i affärer:)
När vi kom hem på kvällen vid 18 tiden så lagade mamma lövbiff, med bakpotatis och supergott vitlökssmör o sås till!
Efterrätt blev havtorns cheesecake.
Tror det är första gången jag äter havtorn och dom va väldigt sura, inte dom godaste bären:

Sen va det dags för Desperate Housewives och BB:)
Jag e jättetrött så jag går o lägger mig efter BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0