Varför?????????

En av mina favoriter i Idol Alice Hagenbrandt har bestämt sig att lämna idol. Fan va jag blev chockad!Hon har ju en sjukt bra röst och en härlig personlighet. Jag hade hoppats att hon skulle va kvar mkt längre och hennes senaste framträdande med låten av Kelly Clarksson var såå grymt bra. Sorgligt att hon bestämt sig att lämna tävlingen och ge upp.


Dagen innan den tredje fredagsfinalen avslöjar Alice Hagenbrant att hon lämnar "Idol".
 - Jag har funderat på det i två veckor. Jag har inte känt någon glädje på scenen eller i musiken. Nu vill jag hitta tillbaka, säger Alice och tillägger:
- Det känns bra, det känns som rätt beslut.
Nedstämd

Förra veckan hängde Alice löst, men räddades kvar av att Minnah Karlsson röstades ut. Andreas Weise berättar att Alice verkat lite nedstämd den senaste tiden, men blir mycket förvånad när Alice berättar att hon lämnar tävlingen.
- Alla är i chock, alla är i chock, säger Andreas Weise.
Nu kommer i stället Minnah Karlson, som åkte ut förra veckan, att få en ny chans i programmet. 

Alice Hagenbrandt vann inte tittarnas hjärta. Först av de tio kvarvarande idolerna tvingades hon sätta sig på den stol där ingen vill sitta.
När det sedan stod klart att det var Alice tillsammans med Minnah Karlsson som hängde löst ökade pressen.
Alice Hagenbrandts mardröm fortsatte sedan när Peter Jihde höll på beskedet in i det längsta i den direktsända fredagsfinalen.
"Aldrig mått så dåligt"

Alice klarade sig kvar i tävlingen, medan Minnah fick lämna livet i "Idol".
Efter direktsändningen berättar Alice i "Idol eftersnack" om den press som var nära att knäcka henne mitt framför kamerorna.
- Det var fruktansvärt, säger hon och fortsätter:
- Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.
Alice Hagenbrandt menar att känslan var som en hård knytnäve i magen.
- Man tappar luften, säger Alice. 

Därför lämnar Alice "Idol"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0