Undulatägg:)

De blev inge IKEA idag:(Jag o Stina åkte till Forum Nacka idag. När vi kom hem så gick jag till vardagsrummet o kollade till undulaterna o gissa va som låg i holken???Ett undulatägg!!!Jag blev överlycklig:)Ska bli sjukt kul o få va med om de här:)Jag har ju försökt förut med mina tidigare undulater men antingen så har jag fått hem två hanar lr så funka de inte. Men dom här undulaterna har ju haft två kullar tidigare med 6 st i varje kull så nu hoppas jag på o få många:)
Jag ska knäppa kort o lägga ut på bloggen:)Jättelitet ägg jue:)

så litet e de första ägget.
Nu har vi kollat på Gossip Girl, Ensam mamma söker o nu kollar vi på Rallybrudar men filmen slutar 23.15 o jag ska upp tidigt o jobba imorn så jag får väl kanske fundera på sängen nu:(

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag hoppas få se pippiungar när jag kommer ner i november:)

2010-10-18 @ 20:17:43
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0