Ny mobil?

Väntar på att syrran ska höra av sig, kanske blir att vi åker till IKEA idag:)
Förhoppningsvis.
Igår på stan kollade jag o Emelie in mobiler. Jag e i stort behov av en ny mobil. Jag vill ju gärna ofc ha en Iphone men jag har abbonemang med Halebop t om april nästa år o de  blir bara en massa extra kostnader om jag ska ha två abbonemnag liksom så då tänkte jag köpa en inte allt för dyr kontantkortsmobil o sen köpa en Iphone till våren:)
Jag har funderingar på den här telefonen som går på en tusenlapp:

Men de jobbiga med den e att på typ alla affärer e den svarta slut!Finns inte ens att köpa via internet. Så då måste jag isf köpa den vita med blå baksida...
Annars får jag kika på nån annan mobil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0