Idol-första fredagsfinalen

Jag missade ju första fredagsfinalen men de verkade inte va nå speciellt man missade då de var dålig start på kvällen.
Killarna i årets idol e ju jättedåliga o ingen som e snygg heller haha.
Olle och Andreas, han ser så mesig ut haha:

Daniel, ser väldigt ung ut, 20 år men han e väl den enda av killarna som ser fräsch ut iaf.

Geir, ska man ju inte ens prata om, asså ja menar en 47-åring i Idol, sök till Dansbandskampen lr nåt haha. Va gör han här egentligen?Måste va pinsamt för honom när de bara e en massa ungdomar som e med ju.

Och så har vi ju Jay som ser ut som han inte sett en dusch på länge. Kom igen, vaffö kunde dom inte hitta nå heta killar i år?

Jag har faktiskt ingen favorit av killarna, tror dom åker ut rätt fort, eller jag  hoppas det iaf! Jag håller med laila och vill och tror att de blir en tjej som vinner i år, de har varit för många killar som vunnit, kolla bara på förra årets stora flopp då Calle o Erik gick till final. De va ju Tove som skulle vunnit då jue.
Den som jag hoppas och tror vinner är Elin Blom:

Hon har en grym röst och en ascool stil:)
Min andra favorit är Alice:

Hon verkar ha en så härlig personlighet o jag gillar hennes röst:)
Min tredje och sista favorit är Linnea:

Jag gillar inte hennes nya styling hon fått men hennes röst e såå bra:)
Jag har bara 3 favoriter än så länge i årets Idol, förra året va de bra många fler haha. Och ändå säger juryn varje år att de e de bästa startfältet nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0