Creepy day

Idag har jag haft dubbelpass 7-12 o 16-21. Va sjukt trött imorse. Det spöregnade ute. När jag kom hem emellan passen städade jag o Stina lägenheten o gick ut med hundarna i regnovädret.

När Stina dammsög i vardagsrummet var jag i sovrummet med Dessi o lekte med henne, helt plötsligt började  Dessi skälla mot fönstret o där såg jag en man stå med ryggen nära vårat sovrumsfönster. Snacka om creepy...
Jag ropade på Stina o ingen av oss vågade öppna men när han gick öppnade vi o då stod han längst bort vid loftgången o kollade på Stina sen gick han. Mystiskt värre.
Vi såg fotspåren från hans blöta skor o han hade bara gått fram till fönstret och inte fram till dörren.
Varför gick han bara dit?
Ville han skrämma oss?
Har han nå emot våra hundar?
Många frågor men inget svar....Klart man blir lite orolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0