Dessi flyttat:(

I lördags skulle ju Stina till en kompis i Bergsjö men vi kollade fel i busstidtabellen så hon missade bussen:(Vi stannade istället hemma hos mig och kollade på Melodifestivalen. Blev lite förvånad att Alcazar inte kom vidare:(
Igår gick vi en långpromenad med hundarna och sen följde jag med ner till stationen med Dessi. Tåget var inne tidigare så jag gick på och sa hejdå till Dessi. Då hade man nära till gråten..suck. Kändes sjukt jobbigt att lämna henne. Vinkade av dom från tåget och jag kände mig helt tom. Gick till gymmet för att komma på andra tankar men tänkte hela tiden på Dessi. Gick hem till lägenheten men tomheten kändes bara ännu större. Tittade på Dessis bur där hon alltid brukar ligga och saknaden efter henne är enorm.

Idag har jag iaf städat lägenheten. Har hunnit rätt mkt faktiskt:)Har även tagit en promenad i det härliga vårvädret. Snön börjar smälta och asfalten kommer fram på vägarna. Vi har haft 7 plusgrader här idag:)Toppen!
Våren börjar närma sig och det känns härligt.
Jobbade 15-20 idag. Har sen kollat på Familjen Annorlunda och Svenska Hollywoodfruar:)
Tänkte sova nu då en ny städdag väntar. Åker ju till Stockholm på onsdag:)



GRATTIS SYRRAN EMELIE SOM FYLLER 25 ÅR IDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0