Ja, då tar man en tripp till Norrtälje innan jobbet...

Denna vecka är dagmatten på semester...och jag ringde runt till några hundpensionat i stan men alla var fulla plus att dom tog typ 300-350 kr per dygn!
För eftersom jag jobbar 6 dagar denna vecka så måste jag ha henne på hundpensionat. Ringde till ett i Rimbo i Norrtälje och dom hade plats kvar. Jag bokade direkt fast det tar 1,5 timme från vällingby dit och många byten:(
Jag fick åka 05.56 i måndags med Dessi. Kom dit kl 8.30. Åkte till jobbet kl 09.15 och var framme 11.40 och jag började jobba kl 12. Jag blir fan ruinerad av all hundvakt som jag måste betala. På detta hundpensionat tog dom 250 kr per dygn och jag hämtar henne på måndag så det blir 1750 kr!
I Järvsö tog dom 130 kr per dygn..e ju fan dubbelt så dyrt här. Snacka om prisskillnad. Det kostar att ha hund i sthlm verkligen. Men va ska man gö?
Om jag hade bott nära jobbet hade jag ju sluppit den här utgiften tex...


http://www.rimbodjurcenter.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0