Skrivit på hyreskontrakt idag så nu har man egen lägenhet!Inflyttning imorgon:)

Igår var jag till Sandviken centrum och klippte håret:)Det behövdes verkligen och det va skönt o få det uppklippt:)

På kvällssidan kom Madde o de va kul:) Tog bussen från Sandviken på förmiddagen. Träffade inte Sandra något idag men ville inte störa o knacka på dörren bara för o säga att jag åker...

Tog typ 40 minuter till Gävle, fick vänta där i en timme på tåget till Hudik och satt där i 1,5 timmar...suck. Träffade Lennart för att kolla på lägenheten. Vet inte om de blev nå mixup lr nåt för när jag kom in i lägenheten såg den rätt så liten ut. Men jag e ju i akut behov av boende eftersom jag börjar jobba nu på måndag så självklart tog jag ju lägenheten. Han sa ju att om jag ville ha den så får jag den:)
Men när vi skrev på hyreskontraktet skrev han att lägenheten var på 33 kvadrat och adressen var Domaregatan 3B men i telen så sa han att jag skulle få kolla på en lägenhet på 43 kvadrat och på Domaregatan 1B...han kanske redan hade hyrt ut den vem vet. Ångrar att jag inte frågade om det. Men men nu har man iaf nånstans  bo:)
Jag fick skjuts sen ner till stationen och han snackade en stund med mig i bilen men om han inte hade gjort det hade jag hunnit med bussen men fick nu vänta en timma till i Hudik. Bussen åkte precis när jag klev ut ur bilen liksom:(Så typiskt. Jag tog en fika på äckliga Skutan. Men bara dom som har öppet ju. Käkade en ost/skinkmacka och jag undrar, varför måste dom bre på stora jävla äckliga smörklickar i mackorna???Tycker det är så jävla vidrigt. Jag blir spyfärdig om de e för mkt smör på mackan. Man får liksom ta bort allt pålägg och sen ta bort den gigantiska klicken med smör innan man kan käka mackan...
Var rätt så trött när jag hoppade på 16.20 bussen mot Ljusdal. Hade ju så jäkla tung packning med mig oxå:(
När jag klev ut så höll jag på att frysa ihjäl. Så sjukt kallt ute! Pappa sa att det hade varit 19 minus här..bbrrr
När jag väl var hemma käkade jag lite mat och började sen att packa. Terese(syrran) ska ju komma hit imorgon så ska vi packa in grejer. Känns så jävla skönt o äntligen få flytta härifrån. Dessi får ju oxå hänga med i flyttlasset of course:)Köpte ett jättefint halsband åt henne i Borlänge. Lägger upp nån bild på de sen.
Nu är jag rätt så trött så ska väl gå o lägga mig. Dessi har övertagit sängen!Gah! Hon får slagga på soffan istället hahahahaha:)

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS SYRRAN

äntligen flyttar du hemifrån,det var på tiden;) hehe

2010-01-31 @ 13:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0