Åka till Hudiksvall idag då...

Sista dagen i Stockholm då:(Jag vaknade imorse kl 7.50 av att jag hade en hemsk dröm. Ville inte somna om så jag käkade frukost och tog en skön dusch. Lyssnar på MTV breakfast club och surfar på internet:)Ser ut o va bra väder här idag. Tänkte gå ut och kolla in bokrean idag:)
Emelie och jag åker till Hudiksvall idag för att gå på 30-årsfest i Bergsjö imorgon. Vi kommer till Hudik typ vid 22 tiden, åker från Sthlm kl 18. Vi har bokat Ybuss så vi vet att vi kommer fram i tid hehe:)
Tänkte gå o köpa lite resesnacks sen ja:) Jag vill inte åka härifrån...men man måste ju jobba oxå. Ska ju jobba imorn kl 9.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tjena har inga pengar på telefon så kan ej ringa upp dig! men du kan ju ringa efter du varit hos terra om du vill, hoppas ni får de kul där, själv har man inga pengar och kan inte åka dit...

Pöss o krma

2010-02-26 @ 11:04:57
Postat av: Stina

http://blackieywhitey.blogg.se



Min nya blogg..=)

2010-02-26 @ 13:02:00
Postat av: Madeilene

sv: aj då :( är du gluten allergiker eller ngt? det minns inte jag att du var :( tråkigt för det är så mkt gott som innehåller det xD



hur gick det i sthlm då? jobbat där nu eller?

2010-02-27 @ 09:27:27
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sandra



Fan va drygt att inte kunna äta sånt =/ Jo tillslut fick jag ut piercingsmycket,höll på som en dåre. Men de andra blev inge snyggt i så ja ska sätta tillbax ringen sen.

2010-02-27 @ 17:37:16
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0