GRÖNA LUND IKVÄLL MED SOMMARKRYSSET!

Kajsa kommer hit kl 16, jag o Dessi ska möta henne inne i stan:)
Vi ska på Gröna Lund ikväll:)
Igårkväll åt jag tacos hemma här o de va supergott:)
Men de fick jag skit för imorse. Tänkte ha en härlig sovmorgon imorse men vaknade kl 6.30 av magkramp. Tog 2 kramptabletter. Jag var alldeles spyfärdig o mådde illa. Försökte att somna om men kunde inte ligga ner då det bara blev värre. Satt väl i soffan o försökte vila men vaknade om igen och sen kl 10.30 va jag fortfarande inte bra så jag tog en till kramptablett och tog sen en dusch som oftast brukar hjälpa. Jag har hela tiden haft en iskall handduk på magen, de e skönt när den krampar. När kl var 11.00 var kramperna och magsmärtorna borta, tack o lov. Det blev väl kanske för mkt för min mage igår så de va nog därför de blev såhär. Ska försöka minska på maten hädanefter...
Nu tänkte jag åka in med Dessi till stan o möta upp Kajsa:)
Dessa artister e med i sommarkrysset ikväll:

7 augusti


Oskar Linnros – Utan tvekan är låten "Från och med du" en av de hjärtskärande popstycken vi kommer förknippa med sommaren 2010 och nu kommer före detta Snook-halvan Oskar Linnros till Sommarkrysset för att framföra denna pärla live. Inte missa!

 

Ola Svensson – Lundagrabben Ola har gett oss ena radiohitten efter den andra sedan genombrottet i Idol 2005. Senaste i detta pärlband är glada sommarkaramellen "Overdrive". Förbered er att vifta med handen fram och tillbaka i luften medan ni sjunger med "O-o-o-o-overdrive".

 

Sanna Nielsen – Karriären började med en talangjakt i Olofström 1992. Nu har den talangen finslipats i 18 år för att framföra senaste singeln "Devotion" på Sommarkryssets scen. Törs du missa det?

Broken door
– Duon som hade sin första spelning i Karlstad 2008 har nu en riktig radioplåga med låten "Angel" som du får höra i en fin liveversion på Sommarkryssets scen.

 

Lovestoned – Tre svenskar och en tysk. Här är kvartetten du kanske minns från årets melodifestival då de framförde svängiga "Thursdays". Nu är de här med senaste singeln, popreggaelåten "Rising girl".



OCH NÄSTA VECKA KOMMER DARIN!!!!!Jag jobbar till 16.45 den dagen men de vore sjukt kul o åka dit nästa helg oxå:)
Men det är ju även Voice 2010 i Kungsan nästa lördag 19-22 och bl a Flo Rida kommer dit....vet inte vilken jag ska gå på. Beslutsångest....


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja jag blev ganska nöjd. blev lite för kort men de växer ut igen så ;) hehe



ja jag vet :O är sjukt avis ska du veta haha.. hade inte kevin vart ute än så hade jag lätt vart där nu hehe. men jag ska se det på tv iaf :D hehe. du får hälsa han från mig hahaha ;)



2010-08-07 @ 15:56:24
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0