Dubbelpass...

Vaknade kl 5 imorse då, var såå trött...Åkte till jobbet o kom hem kl 18 typ. Gick en lång promenad med Dessi i skogen och vid fotbollsplanen så var det jättemkt folk och det bara vimlade av poliser, ordningsvakter och polisbilar...Men då var det ju match på gång mellan Djurgården och Brommapojkarna. Det kommer säkert vara rätt livat här inatt suck...

Läste i lokaltidningen att västerorten i Sthlm, alltså i den delen jag bor i har varit värst i hela Sverige på inbrott i sommar. Polisen har ju t om satt upp varningsskylt i trapphuset och meddelat att det hänt inbrott här...Det är tur man har vakthund. Polisen skrev att dom aldrig hade sett nån som gjort inbrott hos folk som har skylten "Varning för hunden" på sin dörr, kanske dags o sätta upp en sån när jag flyttar sen hehe:)
Under bara juli månad var det 150-200 inbrott i västerort.

Imorn har jag dubbelpass 7-12, 16-21. Dessis dagmatte kommer hit och hämtar Dessi vid lunchtid och har henne hos sig under dagen o lämnar henne sen på kvällssida till min lägenhet:)

Fick tips på jobbet idag att kommunen i Nacka håller på o bygger ett nytt äldreboende i Fisksätra så om man inte fått nå jobb på sjukhus innan dess så söker jag ju självklart dit:)Det ligger ju jättenära mig isf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0