Besök av syrran+ Pride paraden igår!

Igår jobbade ju jag dubbelpass till kl 21. Hem till Vällingby där jag mötte upp Kajsa. Hon åkte från Uppsala hit och hälsade på. Tråkigt att jag jobbar idag 12-20.30 bara men men..
Vi käkade mat på McDonalds och det fick man sota för imorse om jag säger så. Vaknade med magkramp och illamående. Kändes som jag skulle spy. Tog en skön dusch och proppat i mig olika magtabletter:)Har ju inte kunnat ätit nåt nu men får hålla mig. Igår åt jag varken lunch eller middag, bara mcdonaldsmat. Jag kollade ju på Pride paraden igår mellan mina dubbelpass:)Hann precis se hela paraden som var ca 1,5 timmar lång. Det var ca 40 000 deltagare och ca 350 000 besökare. Det var sjukt roligt o kolla på den:)
Har bilder och filmer som jag kommer ladda upp här på bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va kul att du kunde se pride-paraden, du va ju lite ledsen över att du skulle missa den :)

2010-08-01 @ 12:31:52
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0