Långfredag!

På långfredagen jobbade jag kl 7.45-14.15. Åkte sen direkt till T-centralen för att ta Swebus kl 17.15. Var så dryygt o sitta o vänta där så länge:(Bussresan var väldigt jobbig. Kändes som man åkte i evigheter. Tog 2,45 timmar!!!
Vi stannade aldrig för att ta någon rast och det fanns ingen toa på bussen...
Det var iaf jättesoligt och fint väder och det var jobbigt att åka buss när det var så fint väder. När jag väl var framme kl 20.00 skulle Stina och Dessi komma o möta mig på stationen. Bussen var lite tidigare och kom en kvart innan ankomsttid så jag började gå till mamma. Hon bor ju bara typ 5 minuter från stationen. Man ser hennes lägenhet från stationen. När jag kom in i trapphuset och tänkte ta hissen så kom Stina och Dessi och Hilda precis ut från hissen! Dessi och jag blev så överlyckliga av att få se varann:)Ren glädje!
Hon blev överöst med pussar och kramar från mig<s<s<s<s
Vi tog en promenad på en gång och gick ner till centrum en sväng. När jag kom upp till lägenheten möttes jag av en glad bulldogg:)Han blev jätteglad över att se mig. Mamma och Leif var inte hemma så vi kollade på tv hela kvällen och mamma hade lagat god mat till mig:)
När vi skulle sova så var det så underbart att få mysa med Dessi och hon låg under mitt täcke hela natten. Jag vaknade mitt i natten av att hon satt nedanför sängen och stirrade på mig och pep. Då ville hon att jag skulle lyfta på täcket så hon kunde ligga där. Sötnosen då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0