Tv-kväll

Ikväll är det Top Model 12, OTH och Ensam mamma söker. Älskar även Playa del Sol som går samma tid som Ensam mamma söker men jag får titta på repris sen. Önskar man hade en inspelningsbar boxer så man hinner se alla program när man vill:)
Idag har jag gått runt Kyrksjön med Dessi och nu håller jag på att baka ett rågbröd. Vi får se hur det smakar:) Kunde typ bara baka med en hand då pappa glömde spisplattan på 5:an innan vi åkte ner till Coop. När vi kom hem någon timme senare så skyndade väl han att ta av plattan innan jag skulle se det så han sa ingenting till mig. Jag kände vilken hetta det var vid spisen och duttade fort med alla fingrarna på varje platta för att se varför det var så varmt och den plattan som hade varit på var ju kokande het. Så nu har jag tre fingrar som bara svider och bränner och gör för jäkla ont. Hoppas det går över snart. Jag vet då vem som får diska ikväll! Inte är det då jag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tog också i lite extra kanel och socker blev skitgott! 150g va mycket smör tyckte jag med men de blev gott!! =) Japp camilla är så kass, ska bli kul och se henne på fredag haha!!synd om jon ju. Idag har jag diskat, städat, bakat, duschat, packat och nu kollar jag på TV. Dudå?

Mm ska åka till stina imorgon kanske så hon kan åka och handla.. :)

2009-10-04 @ 20:37:40
Postat av: Kajsa

Klantigt av pappa :O

2009-10-04 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0