Stjärnfall

Idag färgade jag håret. Skulle ju färga mitt hår rött när hösten började i september men vet inte vad som gick fel då det bara blev utväxten som fick röd färg och resten av håret förblev svart. Inget snyggt alls. Men idag så färgade jag mörkbrunt och jag blev nöjd med färgningen:) Vill testa färga håret lite ljusare brun sen när jag börjar få utväxt igen. Har ju haft svart hår ett bra tag nu.
Här är resultatet:

Det ser ju väldigt svart ut nu eftersom jag hade svart innan men jag har fått bort rödfärgen iaf:)
Sen var jag på filmen G-Force som var både rolig, gullig och sorglig. Det fanns stunder som jag garvade och stunder då jag blev alldeles tårögd. Stort minus var att filmen var dubbad. Hatar när det är så. Hade hellre sett den på engelska med svensk text. Rösterna känns så löjliga när dom är på svenska.

Nu ikväll när jag skulle ut och gå sista svängen med Dessi såg jag en stjärna falla! Det är första gången jag ser det tror jag iaf. Kommer inte ihåg att jag sett det förut. Den var stor och lyste starkt. Jag önskade mig självklart en sak och jag hoppas den slår in:)men jag tror inte på sån´t men ändå. Alltid värt ett försök:)hehe

Shooting20star.jpg image by 1Ladybird
Vad har ni gjort för kul ikväll?

Kommentarer
Postat av: StIna

Snyggt det blev,din hårfärg!



Jag kollade på G force igår natt och den var ju asbra!



haha,.hoppas det kommer en G force 2 film!

2009-10-18 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0