Premiär för Körslaget

Idag har jag varit ute och gått med Dessi och sen har jag sökt lite jobb. Vi har nyss ätit mat och ska snart titta på Körslaget! Klockan 21.05 ska jag se en film på svt2 "Match Point". Efter den filmen ska jag se en film på svt1.
Här är deltagarna i Körslaget, konstigt att det bara är 2 tjejer och hela 5 killar som deltar. Kunde dom inte gjort lite bättre fördelning så det var lika många killar som tjejer?:

Amy Diamond

Roger Pontare

Ola Svensson

Caroline af Ugglas

Andreas Lundstedt

Stefan Nykvist, sångare, organist och dragspelare i dansbandet Larz Kristerz. Foto: STELLA PICTURES
Stefan Nykvist

Rigo Pencheff

Kommentarer
Postat av: Terra

Tyckte Olas kör var bra ja!!!

2009-10-04 @ 15:27:04
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: Caroline af ugglas e bäst!

Caroline af ugglas e bäst!

2009-10-08 @ 09:33:04
Postat av: Stina

jävlar vilken snygg bild du hitta på andreas lundstedt dåXD

2009-10-08 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0