Kramp

Vaknade kl 6.50 imorse av magkramp. Kallsvettades och skakade med kramp i magen om och om igen. Det är andra gången på kort tid nu. Hade magkramp förra veckan oxå. Båda gångerna hade jag ätit kött, sen känt mig  uppblåst i magen hela kvällen och sen fått magkramp. Tror det vore bra för mig om jag skulle vara lite halvt vegetarian. Sluta äta rött kött. Det är nog för hårt för min mage att smälta ner helt enkelt.
Jag fick ta mina receptbelagda tabletter mot kramp, 3 stycken och nu har det lugnat ner sig men har ju krampat och haft magont i ca 2 timmar. Har haft en iskall handduk på magen hela morgonen så nu är hela jag frusen men det lindrar så skönt när man får nå kallt på magen:) Måste man äta över huvud taget? Ibland vore det skönt om man slapp. Nu är jag så sjukt hungrig som jag jämt är på morgonen men kan ju inte äta något förrän magonten försvinner. Mår så illa när jag är hungrig. Suck....när ska man bli av med magbesvären???

Kommentarer
Postat av: Stina

MAGSÅR kallas det lilla Malin,uppsök läkare och få en slang uppkörd i röven eller i käften,det fick jag och jag lovar dig.

Det är värt det!!!

2009-10-08 @ 13:11:24
Postat av: Kajsa

Tips! Besök läkare!!!!

2009-10-08 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0