Kommer man få nå jobb snart???

Igår sökte jag 12 stycken jobb. Ska söka lika många idag. Det verkar vara svårt att få nå jobb men man kan ju inte bo här hur länge som helst heller. Läste i tidningen idag att på ett år har arbetslösheten ökat med 50 % här i Ljusdal. Det låter ju förhoppningsfullt..haha
Men jag söke ju jobb i hela Sverige så man kan ju få ett jobb långt uppe i norr eller långt ner i söder. Men jag söker inte i skåne. Där går gränsen!
Ikväll är det singing bee celeb och Inlåst. De ska jag kolla på:)
I helgen vet jag inte alls vad jag ska göra. Marsvinsfilmen G-Force har premiär i Ljusdal så funderar på att gå på lördag kl 16. Det är väl bara småbarn som går dit men men. Någon som sett den filmen?
På söndag är det ju premiär för mitt älsklingsprogram GOSSIP GIRL:)



Kommentarer
Postat av: Nypan

Sv; Tack :) Japp jag hade skoj på festen, va dock mindre skoj imorse. Gick o la mig kl 4, sen gick jag upp kl halv 6 o åkte på älgjakt. Jag mådde pissdåligt, men ja fick skylla mig själv, heh.

2009-10-15 @ 17:39:16
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Nypan

Sv; Aa jobbigt som fan va det. Vi kom hem runt kl 5 tror jag. Då va jag trött som fasen.. :)

2009-10-16 @ 20:37:54
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Joi

sv,shit vad spännande. vad fick dig att skaffa ljusare hår? :)

Lycka till med färgningen.



pss missade programet på tvn.

puss

2009-10-16 @ 21:45:53
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0