IDOL CAMILLA GÖR BORT SIG TOTALT!!!!!

Nu har vi äntligen fått bredbandet:) YES! Skönt:) Det funkar jättebra nu.
Igår kollade jag på Idol och det var så sjukt roligt när Camilla trodde att hon gick vidare till nästa omgång. Snacka om "dum" blondin. HAHAHAHA
Hon gör ju bort sig totalt och snacka om va pinsamt att göra nåt sånt här inför hela Sverige! Hade ju varit lite schysst av Karolina om hon kunde viska till Camilla att hon inte gick vidare när dom kramades så hon slapp skämma ut sig men det tänkte väl inte Karolina på. HEHE Camilla hoppade ju upp på Peter Jihde och var helt överlycklig. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg detta! Hur fan kan man höra fel på Karolina och Camilla??


Intervju efter händelsen

Kommentarer
Postat av: Terra

Ha Ha...jag hölla på att skratta ihjäl mej...hon måste ha känt sej hur dum som helst haha...

2009-10-03 @ 15:48:16
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0