Idol Camilla floppar igen!

Kollade nyss på Idol och undrar: Hur fan kunde juryn välja Camilla som wildcard????Jag trodde garanterat dom skulle ge Moa detta wildcard då hon var bra mycket bättre än Camilla och jag tycker det var så synd att inte Moa gick vidare. Camilla förstörde ju låten på samma sätt som med Celiné dion låten. Och att välja en låt som juryn hatar är ju inte det bästa sättet att imponera på eller ge revansch på.  Ring Bert och Christer Björkman så får du en plats i Melodifestivalen eller ring Cinderella för att joina Wallmans Schlagerbar! Skulle passa utmärkt där!
En Idol är hon verkligen inte!

Men två killar som jag bara älskar i Idol är Eddie<3 och Rabih<3. Dom har sån underbar röst, vackra ögon och är såå snygga;)Hoppas dom kommer vidare:)

Calle tycker jag bara är för söt! Han har en jättefin röst som jag älskar.

Erik Grönwall var bättre förut, gillade inte kvällens uppträdande.

Niclas har en bra röst, hoppas han går vidare.

Jon gillade jag första gången jag såg honom men sen har han inte varit lika bra. Hoppas bara han kommer tillbaka.


Karolina har bra röst men jag håller med om att hon är lite tantig. Känns lite gammal för den här tävlingen. Hon borde klippa håret och skaffa bättre styling.

Erika gillar jag jättemycket. Hon har en otroligt fin röst och hon är så himla bra.

Tove väljer lite tråkiga låtar men hon har oxå väldigt fin röst men gillar inte hennes styling.

Mariette gillar jag väldigt mycket. Har väldigt fin röst men hon väljer oxå lite tråkiga låtar och jag gillar inte hennes dreads.

Reza har jag aldrig tyckt om. Gillar inte hennes röst eller personlighet. Hon verkar så barnslig av sig.

Spännande att se resultatet. Nu ska jag checka in en film på SVT1 med Eva Longoria och Michael Douglas. Någon som sett den och isf är den bra??? Filmen heter Hotet inifrån.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur blev din äppelkaka? Min blev supergod hehe!!

Jag tycker det var sjukt konstigt att Camilla fick en till chans, hon va RIKTIGT dålig haha...

så gjorde dom väl bara för dom tyckte synd om henne!

2009-10-02 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0