FÖRSTA SNÖN ÄR HÄR!!!:)

Inatt så drömde jag mardröm. Har inte gjort det på hur länge som helst. Jag och mina kompisar och karaktärer från Gossip Girl befann oss i ett stort spökhus där det hände en massa läskiga saker. Jag vaknade flera gånger inatt och ville inte somna om. När jag väl somnade om så dök samma dröm upp hela tiden. Har vridit och vänt mig så mycket inatt så till och med mitt navelsmycke har ryckts loss inatt. Asså inte själva staven utan korset som hängde på navelpiercingen.

Imorse när jag klev upp och vinklade upp persiennerna så blev jag så lycklig!!Den första snön har kommit!
Det har slutat snöa nu men det ligger ett tunt snötäcke på backen. Jag bara älskar vintern och all snö:) Me like.

Fick brev idag från Af som undrade om jag fortfarande är arbetslös. Och ja de e jag ju så jag ska ta bilen ner och prata med dom. Fick även ett brev från posten att jag ska hämta paket i Järvsö. Så det blir en tripp dit idag också:) Tar med Dessi och går en långpromenad där med henne.


Kommentarer
Postat av: syrran

Här snöa derå inte...Bara regn alsk..

2009-10-19 @ 18:03:52
Postat av: joi

sv; japp det är bla jesus på armbandet och nej jag är inte kristen. Men jag tycker armbandet är fint :)

2009-10-19 @ 22:27:00
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej! Ja hälsa tack för tipsen men jag har redan fixat praktikplats nu ju... ska ju praktisera på hunddagiset i 7 veckor så:) Ska faktiskt bli riktigt kul! =)ska försöka ta lite kort!:)

Ja det hoppas ja me:)

Vad händer för dig idag då? Pöss och kram!

2009-10-21 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0