Borlänge imorgon:)

Igår kollade jag på Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine. Det var så sorgligt avsnitt på Ugly Betty så jag blev tårögd. Och så spännande avsnitt på DH.
Idag har jag lagt upp CV på en massa olika jobbsajter och bemanningsföretag. Fick brev från Akassan att dom vill ha arbetsgivarintyg från Öjegården så jag har ringt och fixat det. Dom godkände inte mina kopior på arbetsgivarintyget från IVA så jag måste skicka originalkopiorna.
Ringde upp företaget i Haninge som jag sökt arbete hos men tjänsten var redan tillsatt.

Imorgon åker jag till Borlänge och hälsar på mamma. Det ska bli jättekul. Jag har verkligen längtat:) Åker tåg med Dessi från Ljusdal 10.10 och är framme 13.43. Stina hoppar på tåget i Gävle så vi åker den biten tillsammans:) Hon tar med sig Hilda oxå så det blir en riktig hundträff då alla våra hundar kommer få umgås i helgen:)
Pappa ska åka till Söderhamn imorgon till hans mamma.

Idag har vi sluppit regnet iaf:) Dessi och jag har gått runt elljusspåret. Igår tränade vi på brukshundklubben. Det är lite tråkigt att träna med Dessi då jag måste ha långlina på henne hela tiden. När man kör agility är det ganska klumpigt då linan fastnar i hindrena osv. Och så fort det är någon annan hund som kommer och ska träna får vi gå därifrån för hon har så svårt att koncentrera sig på mig då utan hon håller bara koll på vart den andra hunden är hela tiden. Svårt att få kontakt med henne . Men hon tycker ju att det är jättekul att springa runt banan och så. Men det skulle va skönt om man kunde ha henne lös.

Ikväll är det Greys anatomy som jag måste se:)

Kommentarer
Postat av: StIna

Yes!



Ses på tåget imöra!

Bäst jag kliver upp tidigt,jag som är så morgon trött...:P..Dessi bli nog förvånad över o möta Hilda på tåget;)..

2009-10-28 @ 22:24:04
Postat av: StIna

Yes!



Ses på tåget imöra!

Bäst jag kliver upp tidigt,jag som är så morgon trött...:P..Dessi bli nog förvånad över o möta Hilda på tåget;)..

2009-10-28 @ 22:24:10
Postat av: StIna

Yes!



Ses på tåget imöra!

Bäst jag kliver upp tidigt,jag som är så morgon trött...:P..Dessi bli nog förvånad över o möta Hilda på tåget;)..

2009-10-28 @ 22:24:11
Postat av: StIna

Opps...3x

2009-10-28 @ 22:24:29
Postat av: Terra

Hoppas du får det kul i Borlääääääääääänge...Hälsa mamsen me:)

2009-10-29 @ 19:16:43
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: Terra

Hoppas du får det kul i Borlääääääääääänge...Hälsa mamsen me:)

2009-10-29 @ 19:16:54
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0