Säsongsavslutning One Tree Hill:(

I lördags vaknade jag 6.30 av magkramp. Krampade till ca kl 7.00. Tog ut hästarna när jag började må lite bättre och när Terra vaknade åt jag en halv macka. Vågade inte äta nå mer. Kändes som jag hade håll i magen hela dagen och på kvällen skulle vi bjuda på middag och tårta så då kom det ca 7 vuxna och 4 barn. Jag försökte äta lite mat och tårta och det gick bra men kände fortfarande som jag hade håll. När klockan närmade sig ca
20-21 åkte barnen och deras föräldrar hem. De andra stannade och festade lite och spelade biljard. Jag vågade inte dricka något ifall jag skulle få kramp igen. Eftersom jag vaknade så tidigt och hade så ont i magen så var jag astrött men gick inte och la mej förrän dom åkte hem vid 01 tiden. Jag var såå trött och hade en lång sovmorgon till kl 10 imorse. Vaknade kl 9 men somnade om. Jag hade inte ont i magen och vi gick ner och skulle käka lite frukost. Sen kollade vi lite på tv. Jag var lättad att morgonen hade börjat bra.
Jag tog bussen vid 14.15 och kom till lägenheten 16.30. Var så lättad att den här veckan snart är över med alla magproblem och kramper som det inneburit men så fel jag hade. När jag kom till lägenheten hade pappa lagat blomkålsgratäng med baconstuvning och fårostsallad. Jag vågade inte äta så mycket eftersom jag visste vad det kunde leda till. Men ändå så hände det. När jag precis hade satt mig vid tv:n och skulle se reprisen från Greys anatomy som jag missade i onsdags så började det. Jag hann kanske bara se halva programmet. Blev så arg på mig själv som åt av maten. När jag proppat i mig 5 magtabletter och lagt en iskall handduk på magen så kunde jag sätta mig i soffan igen. Kollade på One tree hill då det var säsongsavslutning. Man fick äntligen se Lucas och Peytons underbara dotter och jag blev så glad att Peyton klarade sig. Det blev många tårögda stunder i det avsnittet.



Sen var det Top Model 12 och sen Ensam mamma söker.
Nu går det ingen bra film på tv så vet inte vad jag ska hitta på. Magen har lugnat ner sig iaf. Skönt det. Den här veckan är avklarad.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Besök läkare, kan vara allvarligt!

http://inflammationssjukdomar.se/fragor/mage/magont/magkramper-mest-efter-maltid/

2009-10-12 @ 14:35:48
Postat av: Malin

Jag såg också det avsnittet.

2009-10-15 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0