Darin uppträder på IDOL!!!

I fredags kollade jag och Terra på Idol och när programmet började så sjöng min älskling Darin låten Viva la vida och han var så sjukt bra och så jäkla het;)Finns ingen snyggare eller sexigare kille än Darin. Han är min drömkille nummer ett:)

Niklas började med en lam version av låten "Get this party started". Lät inge bra alls.
Rabih trodde jag skulle vara bättre. Han var inte bra i fredags.
Karolina gillade jag faktiskt och tyckte hon var väldigt bra. Synd att hon åkte ut. Det borde ha varit Niklas eller Camilla.
Erika och Eddie var sådär, varken bra eller dålig.
Calle hade bra röst men hans framträdande såg lite roligt ut:)
Reza har jag alltid tyckt varit larvig för att vara 28 år och äldst i tävlingen men jag gillade verkligen hennes framträdande. Hon såg ut som en riktig artist:)
Erik var lika bra som Reza. Även han såg ut som en artist. Han var mycket bättre nu än han varit tidigare:)
Camillas låtval var urtråkigt. Lionel Ritchie´s låt "All night long". Kan man välja nån tråkigare låt än den? Hon var riktigt dålig. Fattar inte att hon inte åkte ut.
Mariette och Tove var skitbra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0