Borlänge!

Igår klev jag upp klockan 8. Packade väskan, käkade frukost och gick sen ner till tåget med Dessi. Var rätt så tråkigt att sitta nästan 2 timmar själv på tåget. När vi var framme i Gävle så träffade vi Stina och Hilda. Tåget var redan framme så vi satte oss direkt på tåget till Borlänge. Första gången jag åker det tåget. Har ju bara åkt bil ner förut. När vi hoppade av såg vi lägenheten direkt från stationen. Kanske tog 2 minuter att gå:)najs. Vi var framme 13.43. Mammas sambo låste upp åt oss och sen gick han o tränade. Vi käkade lite lunch och hundarna hälsade på Danne:)Dessi var väl inte så överlycklig att få träffa honom men det gick bra ändå. Sen gick vi en sväng på stan med hundarna. När mamma kom hem vid fyratiden så käkade vi mat och efterrätt. Vaniljglass med hallon. Såå gött. Sen kollade vi på Bröstgalan. Var väl inte så jättebra. Kollade mest när artisterna uppträdde. Leif skulle till Göteborg idag och kommer på söndag igen så han klev upp 5 imorse. Klockan halv sex klev mamma upp och skulle jobba. Jag vaknade och snackade lite med henne innan jag la mig i sängen igen och myste med Dessi. Klev upp 8.30 och duschade och åt frukost och gick ut med alla TRE hundarna själv. Var ganska jobbigt. Alla ska liksom åt olika håll och går i olika takt. Dessi skenar medans Danne tar det lilla lugna och Hilda bara traskar på i sin takt...Suck...Nu väntar vi på om Kajsa ska hit nåt idag. Hon visste inte för hon var ju här förra helgen oxå. Mamma slutar vid 12 tiden alltså snart och då ska vi till Äventyrsbadet!Härligt :)Har packat bikinin:)
Bilder från helgen kommer sen till veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0