Blog awards 2009 och Gossip Girl premiär!!!

Kollade på nyheterna igår och Foki var nominerad till Årets mest originella blogg och Årets nykomling och hon vann båda. Plus att hon vann Årets blogg. Hon fyllde 18 år igår och snacka om härlig 18-årsdag:)
Jag har följt hennes blogg nyligen men den är faktiskt riktigt rolig att läsa.
www.fokis.se

Anna Lundh från Robinson som jag följer via hennes blogg var också på Blog awards:)
www.annalundh.se

Ikväll blir det lite körigt med mina tvserier. Dom krockar med varann:(
Det är ju Top Model 12 på 3:an kl 19 men då är det också säsongspremiär för Gossip Girl på femman samma tid!
Hur gör man? Måste bara försöka köpa en inspelningsbar boxer. Men just nu har jag inte råd med en sån...
Jag får helt enkelt kolla på reprisen på Top Model. Gossip Girl väger tyngre. hehe
http://www.youknowyouloveme.org/



Jag bara längtar tills ikväll!!!!

Får ringa till syrran och höra vem som åkte ut:) Eller kan man kolla på Top Model på kanal 3 hemsidan?
Aja de blir som de blir.

Imorse var det frost ute och mulet väder. Hoppas solen tittar fram snart:)

Kommentarer
Postat av: Nypan

Ja fan du skulle ha varit med, men detta blev bestämt på onsdagen har ja för mig o du har ju en bit att åka =/



Yes desperate är sjukt bra och det enda program jag följer nu för tiden, det kan jag bara inte missa. Förut kollade jag på lika mkt serier som dig typ, men nu finns ingen tid till det =/



2009-10-18 @ 12:35:20
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0