Arbetsintervju i Stockholm på tisdag!!!!

Fick ett samtal igår och det var IGS Assistans AB som ville att jag skulle på arbetsintervju:)Jippi!
Jag är ju i Borlänge nu så jag ska dit på tisdag kl 10.30. Arbetsförmedlingen betalar resan:)Ska boka resan idag på stationen. Det ska bli jättekul att gå på intervju. Jobbet är som personlig assistent till en 25 årig tjej.
Dom söker 2 tjänster. Intervjun kommer hållas i Globen men jobbet är i Solna. Jag åker till lägenheten i Ljusdal på söndag och sen åker jag till Stockholm på måndag och sover hos Emelie. Jag kommer vara så nervös inför intervjun. Har bara varit på en intervju förut och det var på McDonalds. Vi får väl se hur det går. Önska mig Lycka till:)
Om man skulle få jobbet så börjar jag i januari. Då hinner man ju försöka få tag på nå boende och så:) Men det är väl säkert många som söker jobbet. Men man får hoppas på det bästa:) 

Kommentarer
Postat av: joi

lycka till!!!!!!!!!!

2009-11-02 @ 22:23:14
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0