Äntligen åkte Camilla ut från Idol!:)

Jag höll tummarna för att Camilla skulle åka och det gjorde hon:) Hon började ju grina innan hon ens hade åkt ut. Och jag diggade verkligen INTE hennes röda tights som var uppdragna upp till armhålorna hahahaha.
Camilla
Asså, seriöst checka in tightsen....
Hon valde en tråkig låt som vanligt och var lika kass som vanligt.
Niclas var lika dålig han också, asså han måste åka ut nästa vecka om han inte gör bättre ifrån sig så egentligen var det saksamma vem som åkte ikväll utav dom.
Calle var också en av dom sämsta tyckte jag.
Reza och Mariette var jättebra. Tove valde en riktigt trist låt, hade dålig outfit och sjöng inte lika bra. Hon hade en jäkla tur att Camilla och Niclas var så kass annars skulle kanske hon ligga risigt till. Shape it Up!
Eddie och Rabih som är mina favoritkillar var så jäkla bra. Rabih´s låt som han valde är en av mina favoriter bland Michael Jacksons låtar och han framförde den så bra:)
EddieRabih
Heta Eddie och Rabih!
Erik var också riktigt bra men jag gillar inte riktigt den låten han valde.
Jag håller med om att Erika hade förvandlats till en liten vildkatta:)hehe hon var ju så väldigt liten och söt förra gången men nu såg hon cool ut:)haha
Nä men hon gjorde det bra tyckte jag:)
Jordin Sparks sjöng låten No Air tillsammans med Kevin Borg och det var såå bra:)! När utslagningen var igång så sjöng hon sin nya låt SOS som jag tyckte var riktigt bra:)

Eller vad tycker Ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÄNTLIGEN åkte camilla!!!!!!!!! :D

Skitfula byxor hade hon.

hade ej nå pengar på telen kunde ej svara :(

Eddie och reza var nog bäst tycker jag!:)

Puss o kram!

2009-10-17 @ 02:35:57
Postat av: Terra

Jag tyckte att Reza å Eddie var klart bäst å äntligen åkte Camilla ut:)

2009-10-17 @ 10:08:02
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0