Tråkig dag...

Idag har jag haft såå långtråkigt. tråkigt väder oxå..har varit på en sparktur med Dessi och sen har jag bara varit hemma.
Hade tänkt o åka till Gävle idag men det blev aldrig av:(
Stina åkte hem till Sundsvall idag och mamma kom hem efter sin operation.
Imorgon åker jag till Gävle för att ställa ut mina marsvin på lördag i Valbo. Det ska bli kul att se hur det går till. Är första gången jag ska ställa ut så det blir spännande. Har inga stora förhoppningar precis:) Jag ska ställa ut min teddyhona från Northstar´s och min skinny hona som är 4 månader och som kommer från Mosaique´s. Syrran ska ställa ut hennes teddy som oxå kommer från Northstar´s.
hmm vem har vi där?

Ja här är det nya kärleksparet. Elvira har hittat en ny lover:)
Stina kom hit med den här virvelhanen i söndags och han ska para sig med mitt och syrrans teddy. Så jag ska ta med dom till syrran i Gävle så får hon ha alla tre där så tar jag med mej hennes andra hona upp hit som sällskap till Electra(mitt skinny). Den här killen har inget namn så jag har döpt honom till "Elliot". Han är jättesöt och jättegosig. Det ska bli kul att se vad det blir för ungar och nu hoppas vi att det inte blir några dödfödda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0