Sarah Dawn Finer till Globen!!!

Jag kollade på Melodifestivalen igår och jag tror det var 7 olika dueller som man skulle ringa och rösta på. Det var iaf väldigt många och det kändes som en evighet innan man visste vilka som fick gå vidare.
Sarah var iaf superbra och jag tyckte hon kunde gått vidare förra gången istället för Malena..men men hon kommer ju ändå til finalen:)
Caroline of ugglas är ju skitdålig! fattar inte att det går så bra för henne:(gggrr
Jag tycker det var ascoolt när Sarah åkte upp i luften och stod däruppe. Det måste ha varit skithäftigt för henne:)
Min pappa fyllde 52 år igår oxå så GRATTIS till honom:) Han tillbringade sin dag hos sin mamma i Söderhamn.

Igår kom jag hem från Gävle och var såå trött efter utställningen. Hade ju knappt sovit något. Men inatt somnade jag vid 00 tiden ändå och jag vaknade tidigt imorse men klev upp 8.30 fast jag sa att jag skulle ha sovmorgon men det är väl sovmorgon för mig kan tänkas...
Iaf gjorde Kajsa och jag så att hon skulle ha teddysarna hos sig tillsammans med virvelhanen Elliot och jag tog med hennes långhåriga marsvin och mitt skinny tillbaka hit till Järvsö.
Jag gillar inte långhåriga marsvin då jag hatar pälsvård så jag har klippt ner henne nu. Hon var väldigt jobbig och svår att klippa men så här blev resultatet före och efter bilder:)

FÖRE!


EFTER!
Korthårig va?hehe det var väldigt svårt att klippa henne i ansiktet så hon fick bli lite långhårig där:)

Det har iaf snöat mycket här bara nu på förmiddagen och jag pratade nyss med min syster som bor i Stockholm och där var det inte mycket snö kvar medans här ser det ut som vi aldrig får vår:( Det ser ut som att vintern kommer stanna för evigt här haha
Är väldigt trött på snön nu fast jag annars älskar vintern men nu när mars är här vill man ju ha vår och få lite vårkänslor.
Suck..se bara hur det ser ut på våran gård just nu och dessa bilder har jag nyligen knäppt.


När kommer våren??????
Vill bo i Stockholm jag med. Emelie har hjälpt mej med mitt CV nu så ansökningarna skickas så fort som möjligt nu till sjukhusen i Stockholm:) Det skulle vara mitt drömjobb!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SHIT vad du har klippt henne!!! Känner knappt igen henne :O:O

2009-03-08 @ 16:36:05
Postat av: Terra

Shit va du har klippt henne! Hon ser argare ut klippt...

2009-03-09 @ 18:42:52
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0