Firat syrran och pappa

I fredags jobbade jag och i lördags var nästan hela familjen med och firade Emelie som fyllde 24 år den 9 mars och pappa som fyllde 52 år den 7 mars.
Det var jag, mamma och mina systrar Terese med hennes kille, Emelie med hennes kille och Kajsa. Stina kom inte.
Vi hade köpt en jättegod Gustaf Adolftårta som vi köpte på Finess. Dom har jättegoda tårtor.
Jag kände mig sprängfull i magen när vi åkte hem igen. Sent på kvällen mådde jag illa och det kändes som jag skulle spy. Så mycket mat åt vi!
Det var ju ett tag sen man träffade Emelie. Tror sist att det var på julaftonen.
Idag snöar det och jag ska börja jobba 21.30-7.00. Men måste åka 18.49 härifrån och vänta en timme i Ljusdal bara för det går så dåligt med bussar...

självklart så glömde jag knäppa kort på den fina tårtan men detta är vad som blev kvar iaf:)

Pappa:)

Danne och Dessi fick en massa godis från Terese:)

Pappa och Martin haha checka in diskbänken!Pappa hade en hel del disk när alla vi hade åkt hem:)

Igår åt jag, mamma och Leif en trerättersmiddag och här är förrätten: en sallad med grekisk fårost, ruccola och bacon. Supergod. Jag blev så mätt så jag väntade några timmar och åt varmrätten lite senare som var kokt fisk med champinjonsås och tomatsås på sidan om och efterrätt var ananas med tosca på och vaniljglass till. Det var supergott allting:)

Nyknäppt bild på Dessi. Hon var lite busig nu på morgonen och hon kollar nästan aldrig in i kameran men här tittar hon på bollen jag har i den andra handen:)

Dessi letar efter bollen som ramlade under min säng. Nice ass!:)haha

Idag är det bara Dessi här för Kajsa tog med Danne och en massa grejer ner till Gävle. Vet inte hur länge hon ska ha honom det får vi väl se:) Jag och Dessi tycker det är skönt att han är borta ett tag haha:)
Stinas marsvin har fått ungar igen. Här är lite bilder:)suupersöta ungar. Måste dit och titta nån dag:)
Muffin som jag hade tidigare har fått tre söta marsvinsungar, en brunvit, en orange och en trefärgad. Nu har hon 23 marsvin hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0