DILDOPARTY!!!!

I lördags var det dildoparty hos syrran. Hon städade hela huset medans jag kollade på Tv:)hehe
Men jag hjälpte till emd maten sen iaf. Klockan 18.00 kom alla tjejerna. Vi blev 8 stycken. Vi åt mat och marängswiss till efterrätt. Jag blev proppmätt. Strax efter sju kom hon. Med två väskor gick hon upp och förberedde. Vi satt uppe i soffan i vardagsrummet och vi fick börja smaka på lite olika massageoljor. Sen visade hon oss alla möjliga sexleksaker:)haha det var väldigt roligt:)

haha syrran med en lösfitta:)

Dildo

Sen fick var och en gå upp till henne och beställa i enrum. Min slutsumma som jag beställde för blev 824:-
Men då var det inklusive en present jag och syrran ska ge så det jag beställde var för typ 400.
Det var mitt första dildoparty jag var på och jag tyckte det var kul!
När klockan var ca 22.00 så åkte hon hem.
Vi kollade på melodifestivalen som syrran spelat in och jag kan inte fatta att Malena vann!
Hon var inge bra tyckte jag. Jag ville ju att Sarah eller Alcazar skulle vinna.
I söndags åkte jag hem men innan så var Terra och jag ut med hästarna. Jag fick köra shettisen Bounty och Terra red Affe. Det var roligt. Bounty galopperade på som fan. När Affe springer vill ju Bounty hinna ikapp honom haha.
Affe
Bounty

Kommentarer
Postat av: Nypan

Hah får man fråga va du handlade för nått då ;) Jag ville oxå att alcazar skulle vinna, eller emd :/ Naawh shit va söta hästar de va då :D Puss

2009-03-18 @ 00:09:47
Postat av: Terra

Ahhh...vilka snygga hästar då!!!

2009-03-20 @ 19:07:08
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0