DARIIIIN PÅ MELODIFESTIVALEN!!!!

Igår kollade jag på melodifestivalen och vem fick jag se i pausunderhållningen???Jo Darin!!!Jag blev så chockad, visste inte alls att han skulle vara med. Jag bara skrek och var helt till mig. Han sjunger så jävla bra och han är den snyggaste kille jag vet! Det vore en dröm att få träffa honom och krama honom:) Han sjöng den fina låten "Se på mig" och man bara rös i hela kroppen och var alldeles tårögd:)

Älskar Darin;)
Iaf så var det en skräll tyckte jag att Sarah dawn finer inte kom till Globen..väldigt dåligt.
Idag har jag städat huset och pluggat. Ska hämta lillsyrran på byn nu ja:) Hon har med sig en virvelhane svart/vit.
I fredags åkte ju Carl-Jan ut från Let´s dance. Jag som hade röstat. Han var ju jättebra och lika charmig som vanligt. Och ja jag tycker Tv4 och programledarna var alldeles för taskiga mot Laila. Let´s Dance handlar ju inte om hennes kroppsdelar eller om hennes privatliv utan om DANS!
Jag tyckte hon var jätteduktig likaså Morgan men nästa vecka är det dags för Elisabeth att åka ut. Tack!

Kommentarer
Postat av: Terra

Magnus rockar!!!

2009-03-04 @ 19:53:25
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0