Sköna söndag:)

Kom hem igår till Järvsö då jag vaknade av en stor smärta i benet. Jag kunde inte böja benet utan att det gjorde så fruktansvärt ont. Jag kände att jag inte skulle orka festa en dag till utan ville bara hem och vila. Jag kände mig jättetråkig som bara åkte hem men just då kände jag mig inte sugen på att festa. Jag hade ramlat på stenar under marknadskvällen och jag måste ha kommit något snett med benet eller nåt eftersom det gjorde så ont. När jag kom hem tog jag smärtlindrande tabletter och försökte träna benet så gott jag kunde. När jag vaknade imorse hade jag fortfarande extremt ont och hade svårt att ställa mig upp. Jag tog en till tablett och försökte halta mig in till köket. Vaknade vid 9.30 tiden. Benet blev bättre och jag kan gå ordentligt fast det gör ont. Vi badade idag med hundarna två gånger. Det var jätteskönt. Det har varit en sån värme idag. På kvällen grillade vi och åt bakpotatis. Det var supergott.


Dessi tyckte det var varmt ute och la sej på det något svalare golvet.


På stranden idag:)



Hilda







Lekdags:)


Grillkväll


Hundarna låg och väntade på köttresterna:)











Lägger in lite fina sommarbilder här från Järvsö:)
Imorgon är min ledighet slut och jag börjar jobba 14.30. Jag börjar klockan 8 på tisdagmorgon så jag ska sova på sjukhuset imorn.

Kommentarer
Postat av: Nypan

Heh japp jag får tänka på att smörja mig som fan hela tiden härdanefter :) Nja det är lite mkt som snurrar i mitt huvud nu för tiden bara :( Heh tack, söta bilder på dina gods med :)

2009-06-30 @ 21:23:16
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0