Studentdagen!

Jag har sovit hos pappa tis-fredag den här veckan då jag jobbat kväll 3 dagar i rad. Grannen har varit marsvinsvakt.
Idag har jag varit ledig och vi kollade på studenttåget. Jag tyckte det var ett väldigt kort studenttåg i Ljusdal. Gick ju jättefort när dom åkte förbi. Min kusin Louise tog studenten i år. Vi har ingen kontakt med varann direkt men jag säger Grattis ändå! Dom slapp ju regnet i alla fall. Men nu när jag gick ut så hade regnet börjat. Läste i tidningen idag att det skulle bli jättemycket regn och att det skulle åska. Jag tycker det är så mysigt när det åskar och blixtrar:)

Har grillat med pappa och hämtat Gisela nu ikväll och tagit en kvällsmacka och en varm kopp grönt te. Kollat på Talang och min favorit Charlie Caper VANN EN HALV MILJON KRONOR OCH TITELN TALANG 2009!!!! Han är så charmig och så jäkla bra. Jag fattar aldrig hur hans magitrick funkar. Han var verkligen en värdig vinnare:)


Kommentarer
Postat av: Terra

Helt klar den bästa talangen som var me...

2009-06-13 @ 14:12:58
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: syrran

hur gick de nu med Gisela?ska hon fortsätta bo där eller fick hon nå jobb?

2009-06-13 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0