Städdag!

Nu har jag städat hela huset och möblerat om i mitt rum/datarummet.
Grattis till Kajsas marsvinskull som fyller 2 veckor idag;)
Det verkar som att jag får vänta tills på måndag tills jag får min kamera. Idag har det inte regnat något, bara blåser lite grann. Jag känner mig lite bättre i min förkylning och imorse hade jag en skön sovmorgon:) Vaknade klockan 9 men somnade om och klev upp så sent som 10.30.
Imorgon ska jag åka till jobbet. Ska sova i Hudiksvall imorn kväll. Jag börjar halv 3 imorn. Så lite sovmorgon får man ju:)
Ikväll är det Talang 2009 som jag ska se.

Kommentarer
Postat av: Terra

Grattis...å ha det bra på jobbet...Jobba på!!!

2009-06-06 @ 09:46:00
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0