OCKELBOMARKNADEN!

I fredags åkte jag till Ockelbo för att gå på marknaden och festa. Jag tog 12- tåget och kom dit halv två. Det var stekhett väder ute och solen gassade:) När jag kom till Erikas lägenhet skulle vi åka till stranden och bada på en gång så vi bytte om till bikini och tog cykeln till badet. Det var en jättefin strand och det var så skönt att få bada. Jessica var oxå med och sen efter ett tag kom även Madde och Sandra. Det var jättekul att få träffa alla igen:)




Sandra

Jessica



Erikas tattoo:)najs

Sen åkte vi till Jessicas lägenhet och festade i gräset.

Madde känner festen:)




Så söta bilder på mig och Sandra:)

Coolingarna i brillor:)

Och piercing...

Sandra hittat en ny posé

Rutan

Put your hands up in the air!



Sveper sista klunken:)

Tummen upp för detta kort. Man tackar:)

Sandra och Madde njuter av sällskapet tillsammans och har det härligt i sommarvädret:)

Vad funderar Jekkan på tro?

Hörde ni mig inte? Hands up!!

Röka, röka, röka:(

Sen så gick vi på marknaden till öltältet:

Älskar GIN:)

Johan har munnen full med mat:)

Först köpte vi lite korv och pommes på grillen:)


Kommentarer
Postat av: Nypan

Hoppas du blir bra i benet snart =/ Hah sköna bilder du lagt upp ;P

2009-06-29 @ 23:21:07
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0