Jobbig natt, spöregn och fortfarande krångel med kameran!!

Inatt hade jag så svårt att sova. Kollade på Greys anatomy igår kväll och sen gick jag ut med Dessi och sen vid 23.00 så var jag i sängen. Låg och vred och vände mig och kunde inte sova. Vaknade flera gånger under natten och sen klev jag upp klockan 4.00. Jag åt frukost och rastade Dessi. Gjorde mig iordning och åkte sen till pappa i Ljusdal. Släppte in Dessi i lägenheten och sen tog jag bussen till Hudik. Har haft en ganska långtråkig dag och bara fått suttit och övervakat en patient medans min handledare har sprungit runt och gjort en massa annat. Fick sluta en timme tidigare för min handledare var så förkyld så hon orkade knappt jobba idag. När jag kom till Ljusdal halv fem lämnade jag böcker på skolan och på biblioteket. Träffade pappa och Alf på bibban. Dom satt vid datorn. Sen åkte jag hem i spöregnet. Stannade vid brevlådan och såg att jag får hämta ut min eftelängtade kamera. Jag tänkte då att Nu är det äntligen slut med allt tjafs och allt krångel men där trodde jag fel. Man ska inte ta ut vinsten i förskott, som man brukar säga. När jag åkte upp på ICA för att hämta paketet gissa vad som hade hänt???

Jo självklart hade paketet blivit felsorterat och låg nu på Dehlins i Färila!!!!!Jag blir ju helt tokig!
Varför händer allt mig....Så nu får dom hem kameran antingen imorgon eller på måndag och jag ber till Gud att den ska komma imorgon:) Men med min jävla otur så kommer den väl på måndag om inte paketet är helt borttappat.
Skulle inte förvåna mig.
Om allt var som det skulle så hade jag fått min kamera den 11 maj men har nu fått vänta till den 5 juni.
Ikväll ska jag tröstäta när jag sitter ensam här hemma i regnet och utan Dessi och utan kamera. Plus att jag är så himla trött och hungrig. Ska ta något att äta nu. Har köpt godis och cheddar popcorn tills ikväll men självklart så är det inget bra på tv:n på en torsdag heller. Får väl sätta på nån dvd film kanske.
THIS DAY SUCKS!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Synd om dig syrran :( Jag ringer!

2009-06-04 @ 22:25:24
Postat av: johanna

hej! Fan vad kul att du är i hudik igen.

Vart jobbar du?

Ja självklart ska vi ses något. Nu var det ju evigheter sen sist. Du får höra av dig någon dag du är ledig. Så får vi hitta på något. :)

Puss

2009-06-04 @ 22:57:21
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0